Kattints arra a szövegre, amivel kapcsolatban kérdésed van:
Vásárlással kapcsolatban van kérdésem
Szállítással és fizetéssel kapcsolatban van kérdésem
Garanciával kapcsolatban van kérdésem
Szolgáltatásokkal kapcsolatban van kérdésem
Termékekkel kapcsolatban van kérdésem
Webshoppal kapcsolatban van kérdésem
Ha kérdésedre nem találod a megfelelő választ, írj nekünk e-mailt az info@paulusklima.hu e-mail címre!
Vásárlással kapcsolatos kérdések
Lehetséges rendelni olyan terméket ami nincs és/vagy nem elérhető a webshopon?
Rendelhető árucikkeink listáját minden esetben igyekszünk naprakészen tartani. Választékunkban megtalálhatóak az általunk leggyakrabban használt márkák legnépszerűbb termékei. Ha az adott márka szerepel kínálatunkban, de a keresett termék nem, akkor írj nekünk az info@paulusklima.hu e-mail címre és mi megpróbáljuk a lehető legkedvezőbb áron beszerezni.
Hogyan tudom megrendelni a kiválasztott terméket?
Rendelésre webshopunkon keresztül van lehetőség a "Kosárba helyezem" gomb megnyomásával, majd a számlázási és szállítási adatok kitöltésével, végül a fizetés véglegesítésével. Rendelés leadható e-mailen keresztül is, az info@paulusklima.hu címen, a termék pontos megnevezésével (cikkszámával), valamint a kért darabszámmal és a számlázási, szállítási adatok megadásával.
Van lehetőség személyes átvételre?
Igen, személyes átvételre előzetes egyeztetés után van lehetőség szombathelyi irodánkban, munkanapokon 08:00 és 16:00 óra között.
Megnézhetem valahol személyesen a kiválasztott termékeket?
Jelenleg nem rendelkezünk fizikai bolttal, de hamarosan találkozhatsz velünk 1-2 üzlet bemutatótermében. Ezeken a helyszíneken személyes átvételt csak az itt megrendelt termékekre tudunk majd biztosítani.
Van kedvezmény több termék vásárlása esetén?
Mennyiségi kedvezményt projekt rendelés esetén tudunk biztosítani.
Mit jelent a projekt rendelés opció?
A lakossági oldalon túl a szakembereket is igyekszünk kiszolgálni. A projekt rendelés opcióval elsősorban nekik szeretnénk kedvezni. Amennyiben egy termékből lényegesen több, vagy több különböző termék nagy mennyiségben kerül megvásárlásra, abban az esetben árajánlatkérés után egyedi ajánlatot készítünk, és egyeztetés alapján akár egyedi szállítási lehetőségeket is tudunk biztosítani. Ezzel kapcsolatban érdeklődj ügyfélszolgálatunknál az info@paulusklima.hu címen.
Szükséges regisztrálnom a rendelés leadásához?
Nem szükséges, de ajánlott. Ha rendelkezel saját fiókkal bármikor visszanézheted eddigi rendeléseid, és az adataidat sem kell minden alkalommal újra beírnod.
Milyen adatokat kell megadnom a rendeléskor?
A vásárlás lebonyolításához minden esetben egy e-mail címre, telefonszámra, lakcímre, valamint vezeték- és keresztnévre van szükségünk. Ezeket a hatályos GDPR rendelet értelmében bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át, és csak a számlázáshoz, valamint a megrendelt termék szállításához használjuk fel. Cég esetében szükséges még a cég neve és adószáma is, valamint a szállítási cím, ha nem egyezik a megadott számlázási címmel.
Mi történik ha egy terméket kedvencnek jelölök/kívánságlistára teszek?
Egy termék kedvencnek jelölése/kívánságlistára tétele nem jelenti annak foglalását vagy bármilyen vásárlási szándékot. Kedvencnek jelölés/kívánságlistára tétel esetén személyes kedvezményt sem tudunk biztosítani. Akkor miért éri meg mégis kedvencnek jelölni? A kinézett termékeket így gyorsabban megtalálhatod webshopunkban, valamint különböző segítő jegyzetekkel is elláthatod, az így összeállított listát pedig bárkivel egyszerűen megoszthatod.
Hány napom van elállni a vásárlástól?
Minden aktuális szabály megtalálható az Általános Szerződési Feltételeink között, ami itt található: Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
Szállítással és fizetéssel kapcsolatos kérdések
Tudok utánvéttel fizetni?
Jelenleg utánvétes fizetési opciót nem tudunk biztosítani sem készpénzzel, sem bankkártyával.
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
Fizetni jelenleg bankkártyával a SimplePay rendszerén keresztül lehetséges, vagy banki előre utalással, melyhez adataink:
Kedvezményezett neve: P & ZS Fűtéstechnikai Kft.
Kedvezményezett bank: Magnet Bank
Kedvezményezett Bankszámla száma: 16200687-10003468
Közlemény: A rendelés számát kérjük feltüntetni
A választott termék(ek) minden esetben sikeres fizetés után kerül(nek) megrendelésre.
Milyen szállítási módokból választhatok?
Szállítható termékeinket a GLS futárszolgálata viszi házhoz. Csomagpontra vagy GLS boxba való rendelés jelenleg nem lehetséges. Ha a kiválasztott klíma vagy hőszivattyú beüzemeléssel együtt került megrendelésre, abban az esetben a kiszállási díjunk a beüzemelési táblázatunkban található árszabás alapján kerül felszámolásra. Áraink ezen a linken találhatóak. A 150.000 forintot meghaladó rendelések házhozszállítása GLS futárszolgálattal ingyenes. Minden egyéb esetben személyes átvételt tudunk biztosítani, előre egyeztetett időpontban munkanapokon 08:00 és 16:00 óra között szombathelyi irodánkban.
Milyen termékeket nem lehet szállítással kérni?
A 2 méternél hosszabb csöveket projektrendelésen kívül nem áll módunkban kiszállítani, de személyesen átvehetőek előre egyeztetett időpontban munkanapokon 08:00 és 16:00 óra között szombathelyi irodánkban.
Mennyi idő alatt érkezik meg a csomagom?
Termék függő. Munkanapokon a 14:00-ig leadott megrendeléseket még aznap berendeljük. Személyes átvétel esetén általában 1-3 munkanap amíg megérkezik irodánkba, GLS futárszolgálat esetén további 2-5 munkanap, amíg megérkezik a kiválasztott szállítási címre.
Hogyan követhetem nyomon a megrendelésem?
Személyes átvétel esetén értesítést küldünk, amint a termék megérkezett irodánkba. GLS futárszolgálat esetén a kapott nyomkövetői számmal a GLS futárszolgálat hivatalos oldalán bármikor megtekinthető merre jár a csomag.
Van lehetőség külföldi szállításra?
Jelenleg csak magyarországi címekre tudjuk biztosítani a kiszállítást és a kiszállást.
Hogyan zajlik a visszaküldés és a visszatérítés? Mi történik az át nem vett csomagokkal?
Ezzel kapcsolatban minden aktuális protokoll megtalálható az Általános Szerződési Feltételeink között, ami ezen a linken található: Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
Garanciával kapcsolatos kérdések
Hány év garancia vonatkozik a termékekre és milyen hibák esetén érvényes?
A gyártó hivatalosan meghatározott garancia ideje vonatkozik a termékekre, amennyiben annak beszerelése és beüzemelése szakember által került kivitelezésre. A meghatározott garancia ideje termék függő, de legtöbb esetben 3-5 év. A garancia csak abban az esetben érvényesíthető, ha a termék rendeltetésszerű használat mellett hibásodott meg. A szándékos károkozás nem tartozik a garanciális ügyintézés és csere hatáskörébe.
Hol találom a termék jótállását?
A dokumentum minden esetben a termékkel együtt kerül kiszállításra. Kérjük őrizd meg a termék hivatalos papírjait.
Hogyan zajlik a garanciális csere?
Garanciális ügyintézés esetén keress minket az info@paulusklima.hu e-mail címen, amennyiben tőlünk vásároltad a meghibásodott készüléket és mi is üzemeltük be.
Szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdések
Milyen szolgáltatásokat tudok igénybe venni?
Teljeskörű gépészeti kivitelezéssel és otthon korszerűsítéssel foglalkozunk. Keress minket az általunk is forgalmazott klíma márkák (Fisher, Fujitsu, Cooper&Hunter, Concept és Hamilton) készülékek felszerelésével és karbantartásával, valamint az általunk is forgalmazott hőszivattyú márkák (Fisher, Fujitsu, Cooper&Hunter, Galletti) telepítésével, beüzemelésével és karbantartásával kapcsolatban. Ezeken túl folyadékhűtő telepítést is vállalunk.
Hol találom a szolgáltatások árlistáját?
Szolgáltatásaink árlistája az alábbi linken érhető el: Beüzemelési és szolgáltatási díjak. Az itt található árak nettó árak, a 27%-os áfát nem tartalmazzák.
Termékekkel kapcsolatos kérdések
Honnan tudom melyik klíma/hőszivattyú felel meg legjobban az otthonomba?
Érdemes több szempontot is figyelembe venni. Légkondicionáló esetén elsősorban azt kell eldöntenünk, hogy szeretnénk-e az adott készülékkel fűteni is. További fontos szempont például a hűteni/fűteni kívánt szoba és/vagy épület mérete és az egyéb extra funkciók, amiket szeretnénk igénybe venni.
Hőszivattyú esetén az épület mérete, belmagassága, a szigetelés milyensége és az egyéni igények is nagyban befolyásolhatják a választást.
Ha nem tudod melyik készülék lenne a legmegfelelő otthonodba, kérj tőlünk tanácsot az info@paulusklima.hu e-mail címen.
Mennyi energiafogyasztással jár a készülékek használata?
Klíma: Ennek kiszámítása több tényezőtől is függ. Mekkora a helyiség mérete, hány kw-os készülékünk van, naponta hány órát használjuk, stb. Általánosságban azonban elmondható, hogy az inverteres készülékek energiafogyasztása sokkal kisebb, mint a nem inverteres társaiké, miközben sokkal hatékonyabban is működnek.
Hőszivattyú: Hőszivattyúval fűteni minden esetben olcsóbb, mint a gáz- és fa/szén tüzelésű fűtési rendszerek. A végleges éves költség szintén több tényezőtől függ, de ha a hőszivattyús rendszerünket napelemmel használjuk, az éves költségünk szinte 0 forint.
Mi az a H tarifa és hogyan lehet igényelni?
Hűtő-fűtő légkondicionáló készülékekre és hőszivattyúkra egyaránt igényelhető kedvezményes árszabás, amit a fűtési időszakban, vagyis október 15-től április 15-ig lehet igénybe venni. Kérvényezni áramszolgáltatónknál tudjuk "H tarifa igénylőlap" kitöltésével, amennyiben készülékünk legalább 3,4-es SCOP értékkel rendelkezik. Az esetleges egyéb kikötésekkel és feltételekkel kapcsolatban mindenképp érdeklődj áramszolgáltatódnál!
Hogyan tudom összehasonlítani az egyes gépek energiahatékonyságát?
A SEER (hűtés) és a SCOP (fűtés) értékeket tudjuk összevetni az egyes készülékek esetében. Minél nagyobb számot látunk mellette, annál hatékonyabb a berendezésünk.
Szükséges-e a gépek karbantartása? Hogyan tudom őket karbantartani?
A megfelelő működés érdekében, és az egészségünk szempontjából is (klímák esetében kifejezetten) fontos, hogy a készülék megfelelően karban legyen tartva. Ezzel kapcsolatban keress minket az info@paulusklima.hu e-mail címen, és mi egyedi árajánlatot készítünk neked a készüléked takarításával kapcsolatban.
Milyen szempontokat vegyek figyelembe klíma és/vagy hőszivattyú vásárlása során, ha környezetbarát megoldásokat keresek?
A jelenleg forgalomban lévő termékek között keresd az R290 gázt használó készülékeket. Az ilyen gázzal működő klímák és hőszivattyúk gyakorolják a legkisebb hatást az ózonrétegre. Hőszivattyús rendszerek esetében fontolóra vehetjük a napelem használatát is.
Mennyi időbe telik a klíma és/vagy hőszivattyú telepítése?
A munka nagyságától és a telepíteni kívánt készülékek darabszámától függően klímák és hőszivattyúk esetében is általában 1-3 munkanap minimum.
Mit tegyek, ha a készülékem nem működik megfelelően?
Szervizeléssel és garanciális ügyintézéssel kapcsolatban keress minket a +36 30 080 6500 telefonszámon vagy az info@paulusklima.hu e-mail címen.
Webshoppal kapcsolatos kérdések
Ki/mi az a Paulus Klíma és Paulus Install?
Név: P & ZS Fűtéstechnikai és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 9653 Répcelak, József A. u. 53.
Nyilvántartásba vevő hatóság: Szombathelyi Törvényszék Cégbírósága
Cégjegyzékszám: 18-09-108752
Adószám: 14748989-2-18
Bankszámlaszám: 16200687-10003468
Rövid történetünket és néhány nagyobb projektünk bemutatását az alábbi linken találod: Rólunk.
Mik a webshop elérhetőségei?
Kereshetsz minket:
- Telefonon. Ügyfélszolgálatunk telefonszáma: +36 30 080 6500
- E-mailben. Árajánlatkérés, megrendelés és ügyintézés esetén: info@paulusklima.hu
- Facebookon. Kövesd Facebook oldalunkat, hogy ne maradj le legfrissebb híreinkről, újdonságainkról és akcióinkról: Paulus Klíma Facebook
- Postai levelezési címünk: 9653 Répcelak, József A. u. 53.
Milyen e-mail címen tudok érdeklődni?
info@paulusklima.hu
Bármilyen kérdéssel, megrendeléssel, szolgáltatásainkkal, árajánlatkéréssel és garanciális ügyintézéssel kapcsolatban ezen a címen kereshetsz minket. Általában 1-2 munkanapon belül válaszolunk, ha nem kapsz tőlünk válaszlevelet, kérjük nézd meg a spam mappádat is!
Van a webshopnak hírlevele?
Természetesen! A főoldalunkon található menüponton keresztül tudsz feliratkozni vagy az alábbi linken keresztül: Hírlevél felirakozás. Adataidat a GDPR értelmében bizalmasan kezeljük, harmadik fél számára nem adjuk át és csak hírleveleink kiküldésére használjuk fel. A hírlevelünkre való feliratkozás semmilyen kötelezettséggel nem jár, és bármikor le is iratkozhatsz róla. Évente pár levelet szoktunk küldeni, így ígérjük, hogy nem fogunk kéretlen üzenetekkel zargatni.
Várhatóak új márkák/termékek a webshopra?
Igen! Termékpalettánkat a saját- és megrendelői igények alapján is igyekszünk folyamatosan bővíteni és frissíteni.
Hol tudom értékelni a webshopot?
Értékelhetsz minket Facebookon keresztül az oldalunkon a vélemények menüpont alatt. Paulus Klíma Facebook